Lily Lolo produkter; Beautyplanet

Nu börjar mina pengar sina så att söka jobb står högst upp på min lista! Men jag beställde iaf lite grejer (det som gjorde att jag nu är lite fattig) från beautyplanet, och jag måste säga att jag är imponerad hur snabba de var på att leverera! Jag beställde grejerna i torsdags och fick hem dom igår (fredag). Mycket bra. 
Jag tänkte iaf börja med mineral produkter för att se om det är för mig! Jag beställde iaf hem 2 produkter från Lily Lolo; Mineral foundation - Blondie och Mineral Shimmer - Stardust. Så nu väntar jag på grejer från Nelly, som jag också beställt.. bland annat en kabuki brush, så kan inte pröva mina mineral produkter riktigt än :) 
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback