Strangers - Seven lions, Myon and Shane 54

Jag sitter hemma som den arbetslösa människa jag är.. Dock har jag fått tillbaka min kärlek för läsning <3 Läste ut Stad av skoggor på 2 dagar, 500 sidor.. Otroligt cp bra bok och iom att jag gillade filmen så mycket så fick jag upp en lättare bild av karaktärerna. Trots det var historierna lite annorlunda, så man visste inte riktigt vad man skulle förvänta sig. Så i måndags beställde jag 3 andra böcker som jag skall trösta mig med tills jag kan beställa Stad av aska (bok 2) på svenska... Böckerna som jag beställt ska komma antingen idag eller i morgon; Evermore, Blå måne (bok 2 av evermore) och Frost. :3 
 
Förutom att jag sitter och väntar på att mina böcker eventuellt ska komma på posten idag, så håller jag på med min "varannan vecka" städning av mitt rum. Eftersom Bonnie sover här inne på nätterna blir det väldigt hårigt och skitigt fort. Så det får bli att dammsuga, skaka lite matta och skura av så jag känner att det är fräsht som fan :3 
 
Här är en låt som jag för övrigt älskar? och pressat som fan.... 
 
 
 

Här är hela låten, iaf den som jag lyssnat mest på: 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback