Ännu en otursdag

Idag är det fint väder så jag har njutit av solen uppe på taket i några timmar. Nu ligger jag dock i vardagsrummet och måste väll skissa lite, 25 skisser måste jag ha gjort till i morgon (midterm i drawing). 
 
Igår hade jag också min midterm i engelska kursen. Vi skulle skriva en uppsats om en fråga som vi skulle få där under stunden. Vi hade 1 timma och 20 min på oss att skriva 4 paragrafer. 
Jag måste säga att jag har då aldrig presterat så dåligt. Skäms över hur dåligt jag skrev. Usch. Där sänktes iaf mitt betyg ganska rejält. Om jag får godkänt på den uppsatsen så är det fan ett under. 
Inte nog med att det gick åt helvete på den uppsatsen så tappade jag min mobil på trottoaren, så heeeela skärmen sprack. Bajs. Så nu ska jag försöka hitta nån som kan fixa det.. borde inte kosta allt för mycket (allt är väll lite billigare här än hemma iaf). 
 
 förutom att gårdagen var hemsk, så har jag det ändå ganska bra just nu. Jag har önskat taco til middag ikväll så får se hur det blir (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback