Snart spring break

var det bara 2 lektioner kvar innan springbreak! Det är en ESL (engelska) lektion som jag har i morgon och sedan drawing klassen på fredag. woohoo.. Men jag har bajs mycket att göra till drawing klassen på fredag, därför så jag gråter lite inombords.. 
MEN Vädret har vänt och det är stekande sol! :D Dör lite grann på det med, eftersom jag bara går och svettas hela tiden.. Solbränd har jag blivit också. 
Jag kom precis hem från att varit och handlat lite små grejer i affären som köttfärs, sallad, nuggets, pommes osv.. Lite bra att ha hemma saker helt enkelt :) 
Nu är det dags för att plugga lite till lektionen i morgon och sedan blir det lite Game of Thrones :E
Ikväll ska vi även äta lite tonfisksallad med tacobröd och vitlökssås... Har blivit en typisk maträtt som vi äter.. Men vi brukar byta lite med att ibland ha tonfisk och ibland kyckling. Riktigt gott :))) 
 
 

Jag var på Santa monica beach igår under min 3 timmar långa håltimme med Brandon som sällskap.. Bajsvarmt men härligt! 



Solbrända beeeeeen.

 
I morse gick jag upp med solen :) Utsikten från mitt fönster. 

 
Hur det ungefär ser ut på min video editing class. Just nu håller vi bara på att göra ett bild kollage och musik (med effekter.. wooo..) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback