Spring break schema

 
Måste säga att jag kommer njuta så fruktansvärt mycket av spring break. Det kom sjukt lägligt och jag hade verkligen inte pallat en till vecka i skolan, så det gillar vi!
Igår köpte Amanda och Aston en våg.... så med lite blandade känslor så bestämde sig jag och Amanda oss för att börja träna.. igen.. (försök #20 sen vi kom hit).. Vi sa att vi skulle ta oss till gymmet ikväll,, men så blev det ju inte.. av någon anledning.
Det har varit en riktigt opruduktiv dag för mig idag då jag bara har sovit, suttit vid datorn och ätit. Men i morgon ska vi till stranden så jag hoppas på bra väder. På tisdag ska jag till Venice och hänga med Brandon. Han ska visa mig runt lite och sen ska vi till hans lägenhet och så får jag förhoppningsvis hälsa på hans hundar :3 (som jag sett på bild åh guuu vad de är fina). Och på onsdag är det planerat att åka till Los Angeles Zoo, Yaaay! Helgen som kommer så har vi planerat att göra en riktig svensk påskmiddag med köttbullar, janssons, sill osv. Längtar som tusan! Ska skypa med pappa så ska han visa hur man gör janssons på bästa sätt! 
 
Jag har också fått en sån sjuk fetish på nudlar. Magard vad det är gott. Jag äter det minst en gång om dagen :o 
Bara nu när jag tänker på det så funderar jag på om jag ska gå och göra några...... Känner att det inte är så hälsosamt i längden meenee.. Ja..
Tänkte väll också börja läsa lite på hungergames serien hade jag tänkt. Har böckerna framför och suktar mig så vi får se när jag börjar med dem. 


 
MMMmmmm noodles <3 

 
Brandon var här igår, så våran "bar-frys" har utökats.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback