vända på dygn

Klockan är snart 1 på natten här.. Vilket suger för det innebär att jag börjat vända på dygnet o.O Lagom bra tills skolan börjar. Igår var vi på Los Angeles Zoo, vilket ägde sönder.. Och idag åkte vi till en svensk butik för att köpa sill, ansjovis och bra att ha saker (bland annat till vår påskmiddag vi ska göra på lördag).

Och jag insåg idag att jag har sjukt mycket göra med plugg och så lite tid att göra det.. Man tar allt för givet när man har en hel vecka ledigt såhär och helt plötsligt så har jag bara 1 hel dag + en kväll på mig (fredag och söndag kväll)
Så jag hoppas verkligen på bra väder så jag kan sitta uppe på taket och läsa lite plugg i morgon. 
Jag fick även ett paket idag som mamma och pappa skickade förra veckan, så nu har man massooor med choklad, pudding och bea :3 Nu klarar jag mig nästan tills jag kommer hem i sommar. 
 
Så förutom att jag ligger nu och har ångest över allt plugg, så börjar jag bli trött och ska sova lite så jag orkar med att studera galet i morgon. YAY. 
 
 
En liten bild jag tog på downtown i tisdags när vi tittade på "blood moon" från taket :cc 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback