Crash a course

Fösta skolveckan är nu avklarad! Vissa lektioner har varit bättre än andra.. Min ena ET lektion; 2D Animation som jag hade på onsdagskvällar har jag bytt ut mot en drawing klass på fredagsmornar tillsammans med Amanda. Varför ville jag då inte gå 2D Animations kursen? JO... Jag satt där på första lektionen som den nybörjare jag är och tittade på alla runt omkring som var sjukt begåvade.. Jag har då aldrig haft så mycket ångest på en lektion :c Det enda possitiva var att jag träffade tre nya vänner som alla kom från LA. Mycket trevliga tjejer som jag då inte kommer få träffa mer (iaf inte på den lektionen)  eftersom jag droppade kursen. :( sadface..
 
Så idag har jag för första gången crashat en kurs! (dvs, komma oanmäld till en lektion och hoppas på att det finns platser) och det var en drawing klass med en väldigt skön och rolig lärare.. Väldigt nöjd med mitt byte hitills.. Efter lektionen så tog vi oss till en butik där de hade ritmaterial som var obligatoriskt för kursen så vi har shoppat loss där. Allt från pennor, ren bläck, skissblock litet/medium/stort, kol osv.. Det kommer bli en väldigt rolig kurs helt enkelt! :) 
 
Nu sitter vi alla i soffan och tar det bara lungt.. Jag och Amanda åt precis nudlar.. Ikväll ska vi se till att träna eftersom vi inte gjort det på ett tag nu.. ligger lite efter :c Och till middag blir det tonfisksallad! MUMS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback