First day of school

Idag så hade jag min första skoldag! Jag är så sjuuuukt trött trots att jag bara hade en kurs, vilket var Digital Fundamentals; video editing (3 timmar). Ville bara sova när jag kom hem.. Men för övrigt så tror jag nog att jag kommer att trivas i den kursen, den verkar iaf najs med en bra lärare. 
 
Det är alltid något speciellt som händer när man åker buss här.. Denna gång så satte sig en trött mexikanare bredvid mig på bussen... Han nickade till hela tiden och lite till så hade han legat och dreglat på min axel. I prefer not. Och så satt jag i ca 20 min iaf innan en annan plats blev ledig som han bytte till. Dagens busstur <3
 
I morgon har jag en riktigt lång dag och kommer nog inte vara hemma förens efter 11 på kvällen. Men efter lite rutiner så ska det väll gå vägen det med.. :) Först blir det Engelska på main campus 12.45 och sedan min andra ET kurs som slutar sent på kvällen. Har en fet håltimma men det blir nog bra då jag kan fixa med lite busskort och kanske äta något. Spännande.. Får se hur morgondagen går.. börjar tydligen med nån "Essay" i engelskan också så det blir ju .. kul.. 
 
Nu kommer jag somna och vaknar troligtvis utvilad i morgon.. 
 
Här är några bilder jag tog på mobilen när vi besökte Santa Monica beach i söndags. :)
 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback