"Vaxning-lördag"

Godkväll! 
Dåså var helgen slut och nu väntas den första skolveckan. Jag är faktiskt riktigt taggad, bara att mina måndagar kommer bli lite sega och långa. Jag börjar 12.45 i morgon med Engelska. Den slutar runt 14 och sedan börjar min nästa lektion 17.45 och slutar 21.50. Så jag har en fet håltimma i morgon på ca 4 timmar. Det jag hoppas på är sol och sedan någonstans där jag kan sitta med en bok och läsa i fred. Men sist jag var på skolan så var det fullt med flera tusen elever på campus så vi får se hur det slutar. Amanda ska vara på ett annat campus i morgon så om vi har tur så hinner vi mötas under ca en halvtimma och äta middag tsm, troligtvis på burger king.... Hon går också en kvällskurs på campus så vi åker tsm hem så det känns bra :) 
 
I fredags tog vi det bara lungt och gjorde precis ingenting. Inte ens träna som vi sa att vi skulle göra. På lördagen sov vi ut (förutom Aston som skulle till skolan) och städade lite här hemma. Mot kvällen färgade vi hår och vi bestämde oss för att ha en "vax lördag"... Hahha det kommer vi nog göra om ;) Jag och Aston vaxade oss, det fick bli lite magar! .. Och man blir beroende av det!.. we like the pain! När man väl dragit den första remsan så körde vi bara på. :D
Efter det så tog vi oss faktiskt till gymmet och tränade lite! Sjukt stolt över oss. (vi har missat att träna den här veckan.. varit mycket med skolan) Men jag hoppas nu att vi kommer igång igen när vi börjar få rutin med plugget :) jag kommer nog se till att träna lite då jag bara går "dagskurser" förutom på måndagar, vilket passar mig utmärkt. 
 
Och idag har vi väll bara suttit på taket för att sola och plugga :) Så nu är jag ännu en gång solbränd! Härligt. Nångång måste jag ju få lite färg tänkte jag. Working dat skincancer.
 
Nu snart tänkte jag väll börja ta och sova lite.. Ska väll gå upp absolut senast kl 10, då jag ska gå 11 hemifrån.. Men jag är nog uppe vid 9 ändå. Ska nog gå det där ändå.
 
 
 
Working dat tan. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback