Dag 2, incheckning på SMC

Gårdagen kan ha varit den längsta i mitt liv. Har nog aldrig varit så slut och trött i hela kroppen. Vi åkte buss till Santa monica, kollade in skolans campus, gick ner till Santa Monica beach och gick en bit på strandpromenaden där, gick till massa affärer, tog en fika, fixade mobilkort (flera kvarter bort, fick gå en bra bit) och sen tog vi oss till Hollywood för en lägenhetsvisning som vi var försenade till. Lite bilder finns på Amandas blogg :) (amandadavidssons.blogg.se) 
 
Idag så skulle jag vara kl 8 på skolan för att i princip skriva in mig, fylla i papper och så. Skulle egentligne ta några min men jag var lite extra seg på att fylla i pappret. :3 Sen åt vi brunch på subway som låg precis vid skolan och därefter drog vi hem till hotellet. Och på hotellet har vi varit sen dess :P Ligger och chillar lite medans det är 25 grader och sol utanför. lol. Känns lite jobbigt men vi kommer nog få våra soltimmar ändå. Vi har letat lite lägenheter på internet och jag ska plugga matte till provet i morgon. :) 
 
 
På campus.
 
 
 
 
Tyckte det var otroligt häftig i tunnelbanan på Hollywood/Vine, satt tusentals filmrullar i hela taket. FETT. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback