Flygresan till Los angeles

Ätnligen så är vi framme i härliga LA, det tog ca hela 19 timmar men nu är vi här. 
Första flyget gick fort och Zurish var betydligen större än väntat.. Vi fick åka buss från flygplanet och sen åka "tunnelbana" (det spelades bokstavligen upp koljud och koklockor i tunnelbanan... för att visa kulturen antar jag.. lol). Sen kändes det som om vi aldrig kom fram med det andra flyget till LA. De höll också på att mata ihjäl oss på flyget, satan va mat och grejer vi fick. Mackor, varm mat, glass, snacks, chips och jävla massa dricka. Klagar ju inte (Y). och jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig av taxifärden hit men den var galen. Då vet vi de, att de kör som idioter här. 
 
Jag är också ganska så jetlagged då jag har varit vaken sedan halv 3 lokal tid. Klockan är 6 på morgonen här och det kommer slå tillbaka mot mig ikväll. Fan också. 
 
 

Amanda och Aston i hotellrummet några min efter vi kommit in.

 
På planet till Zurish.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback