Födelsedag, Nyår, Täby C och Bonnie avmålad

Har precis kommit hem från Norrtälje då jag ätit på Steakhouse med familjen! En mycket mysig kväll med god mat helt enkelt. Vi satt och pratade lite om USA och att de är mer än välkomna att komma och hälsa på, det känns sjukt bra att jag har fullt stöd från alla i familjen :) 
 
För övrigt så var min födelsedag mysig med myyyycket god mat och familj! 
Nyår spenderade jag med Amanda; hon kom hit och mot kvällen åkte vi till Pullan för att spela bingolotto. När bingolotto var slut åkte vi hem till mig igen och chillade tills klockan blev 12 och gick sedan ut och drack champagne medans far sköt raketer! Super mysigt. 
När vi kom in så bestämde vi oss för att måla och rita så vi satt till runt 3-4 innan vi bestämde oss för att krypa ner i sängen. 
 
Dagen efter åkte vi hem till Amanda och väl där letade lägenheter i LA och skrev mail till några; Vi har nu några visningar att gå på när vi väl kommer dit.
På kvällen spelade vi lite the sims också i all ära ;) 
 
Igår fixade vi massa grejer till visumet nere på stan till mig så som; betala en avgift på banken och få kvitto på det, ett foto, frankerat kuvert och sedan personbevis från skatteverket. Är en hel del grejer ändå som ska fixas för visumet :) När det var klart tog vi bilen till Täby centrum och shoppade lite på presentkort som vi fått i julklapp. Sedan handlade vi en jävla massa på apoteket så vi har nu en litet "medicin samling"  (som är bra att ha) när vi väl kommer till usa. 
 
Nu ska jag antingen läsa fortsättnigen på Fallen ängel eller fortsätta måla på bilden jag började på nyår. 
 
 
Arbetar för fullt på den här bilden på Bonnie! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback