Kommer inte sakna min vanliga dag

Jag började få en väldig rutin på mina dagar men nu är dom påväg att ändras! :)
En vanlig dag börjar med att jag blir väckt av hundarna vid 5-6 tiden. Jag går oftast upp (sisådär varannan/tredje dag) och hjälper till att ge hundarna mat vid 9. Sen fortsätter jag att sova till kl 12. Därefter äter jag antingen frukost (om jag är sugen) eller så dricker jag oftast bara ett glas juice och sätter mig och spelar nå spel/ser en film/serie eller läser. Och så sitter jag.... väldigt länge... Tar en promenad med Bonnie hinner jag också med därimellan! 
Mot kvällen lanar jag cs med bror. 
Jag försöker att gå och lägga mig i tid, så lägger mig i sängen runt 11 och ser på serier och det sista jag gör är att läsa bok. När jag är klar med dessa så är det dags för att "sova"... MEN! Jag lyckas alltid ha Comedy central på på tvn, så runt 2 tiden börjar massa roliga program som gör att jag ligger och skrattar istället för att sova (Y). 
 
Vad försöker jag då få fram med detta? 
Jag kommer nog inte sakna det väl i USA. Det här är inget liv som jag riktigt är stolt över eller har sett upp till. Jag åker till usa i hopp om att växa som person och lära mig som mycket jag kan om min utbildning (film studies). Och för att inte glömma hur awesome det kommer bli att åka med två bästaste vänner. 
 
Hur som heeeeelst! Idag var jag och far till Clarre Olle (clas ohlson) och köpte resväska. Så nu jävlar ska jag börja packa i veckan. Se till att tvätta det kläder som ska med och tänka igenom noga så allt kommer med. Är så obeskrivligt taggad. 
 
I morgon ska jag jobba min sista heldag på hundcentret innan jag åker. Det kommer bli grymt kul då jag jobbar med Pella och en annan brud. Alltid roligt att jobba med Pella....är sjukt taggad för att jobba i morgon! 
Min jacka ska även komma i morgon så taggtaggtagg! 
jävla massa taggande är det nu förtiden! 
 
Nu förbereda mig för sängen och sedan se ett avsnitt True Blood (magard har bara 2 avsnitt kvar) och sedan läsa Förlorad ängel. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback