Never think

Fick idag hem den nya jackan (en storlek större än den förra) och denna satt som smäck! Sjukt glad över att äntligen ha en "vanlig" skinnjacka med lite form. Jag har 3 andra skinnjackor varav en är brun, en med mycket nitar på och en väldigt plastig utan någon som helst form.. Är med andra ord jävligt nöjd med den nya jackan :3  
 
Matematiken går det lite sämre med. Hittade några fler exempel på tal som kan komma på provet och övade på dessa. Ibland gick det bra och ibland inte. Har iaf beställt en matte c bok från bokus och hoppas innerligt att jag kan lära mig något från den som kommer kunna hjälpa mig. 
 
I morgon blir det en avskedsmiddag med brudarna! Vi ska laga mat och tjocka oss framför skräckisar (har jag och amanda bestämt) :3 Innan ska jag ta min andra hepatit a & b spruta, så jag hoppas att jag inte mår lika dåligt som den förra. Hoppas att jag kommer undan lindrigt med lite snurr bara. Har förberett mig med lite cola som jag kan dricka innan och efter så det går vägen. Ska ju trots allt storshoppa på flygis efteråt :)
 
Har också börjat packa, hela väskan är i princip full. Ska packa ner lite smågrejer sen som jag använder dagligen och lite lakan + handduk. Sen så har jag nästan till och med packat klart :3 Min väska väger nu ca 19 kg.... så jag kan fortfarande mosa ner 4 kg till innan gränsen är nådd, men måste medge att det tar emot lite grann att lyfta den upp och ner.. 
 
Läste tidigare idag ut "Förlorad ängel" (fallen ängel 2) och nu hade jag tänkt att börja läsa tredje boken... hehe.. sjukt spännande slut var det.
 
Quote från favorit låt: 
 
" I should never think..
What's in your heart, what's in our home.
So I won't. " 
 
"Save your soul... Before you're to far gone.. Before nothing can be done"
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback