obetydligt snabbinlägg

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Tänkte att jag ska packa ner verkligen allt nu, så om det är något jag behöver så får jag väll tillfälligt packa upp det igen. Jag måste även städa rummet och lägga över lakan på pianot osv. Finns så mycket småsaker överallt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Så jag hamnade här vid datorn (: 
 
Det snöar iaf ganska friskt och jag hoppas ju verkligen att det gör uppehåll på måndag då vi ska flyga. Inte nog med att jag är nervös i vanliga fall, men att flyga i snöstorm hade väll inte gjort saker bättre.
 
Och jag har iaf börjat inse att jag inte kommer hinna klart att måla tavlan på Bonnie... Det är ju ändå inte som sagt prio 1 just nu så den får helt enkelt vänta tills i sommar tyvärr :( 
 
Dags att fortsätta med städ och packningen! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback