chill fredag och converse skiss

Det har varit en riktigt chill fredag idag. Vi har inte gjort nånting förutom att plugga och handlat hem lite mat och toapapper, hehe det behövdes.. 
Det var till och med molnigt hela dagen så vi kunde inte ens sitta uppe på taket för att sola och plugga :c Riktigt deprimerande. Hoppas på bättre väder i morgon för jag har fortfarande mycket som ska pluggas och att göra det i värmen skulle inte skada! 
 
När vi satt på taket häromdagen så passade jag på att börja rita i mitt skissblock. (vi ska fylla ett skissblock med ca 50 skisser.. Det kommer bland annat avgöra en del av betyget i vår drawing klass i slutet av terminen). Det jobbiga är dock att vi endast får rita saker som vi ser framför oss. Så det blir inge av med att rita av bilder som jag alltid annars brukar göra... Så jag kommer ha det lite kämpigt. Men min första "skiss" fick bli av mina converse. 
 
Så fort jag började rita så ångrade jag mig... Det är SJUKT svårt att rita converse :o 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback