Långhelg

Nu har jag en liten längre helg och guu vad skönt det ska bli! Skolan är stängd på fredag, så vi har inte vår drawing klass = Helgen börjar idag! YEY! 
Jag och Amanda var och tränade en liten stund och nu står frugan och lagar mat till mig och Aston.. lata vi är.. Idag blir det fiskpinnar och potatismos.. Får vi se hur det smakar.. Det måste ju också prövas, även fast jag inte litar på fryst fiskmat :c Den frysta fisken vi åt när vi bodde på hotellet smakade bajs... Så hoppas verkligen dessa smakar bättre. 
 
Engelska lektionen idag gick som vanligt bra och jag har skaffat mig 2 vänner som båda kommer från kina; "Lisa" och "Zoe" heter dom. Det har bara blivit så att vi valt samma del i klassrummet att sitta i och vi har fått göra i princip alla gruppövningar ihop. (För att vi 3 sitter närmast varandra) Så det är trevligt! 
 
 
Nu förtiden så blir det pepsi istället för cola.. Funkar ändå.. Sålänge den är kall! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback