Martin Luther King och Regnoväder

Ännu en vecka avklarad och det är fredag igen! Veckan har gått fort och nästan smärtfritt. Nu har jag iaf koll på vilka lektioner som jag har när/var osv. Igår/torsdags så tog jag och Amanda oss frivilligt till skolan för att se en tidigare aldrig visad film med Martin luther king jr. Det var ascoolt att se material av en intervijuv på Martin som ingen annan har sett :) Det var så att alla i filmteamet som filmade intervijuven är döda, förutom en person, och han var på skolan och visade upp filmen och svarade på frågor efteråt. Inte för att jag vet så mycket om king martin, men nu kan jag påstå att jag definitivt vet mer! 
 
Idag har "stormen" kommit till LA och det har regnat nästan hela dagen. Typiskt att det skulle regna just idag, då jag och Amanda släpar på stora ritblock på fredag osv som nästan då blev dyngsura (vi skyddade så gott vi kan med plastpåse). Det ska iaf fortsätta vara dåligt väder hela helgen och i morgon ska det tydligen åska och blixtra... härligt! Kan ju inte påstå att jag är taggad. 
 
Ikväll har vi inte planerat något speciellt, utan det blir nog bara att chilla. Eller vi ska vaxa oss lite igen, denna gång under armarna... mycket spännande.. längtar! 
TIll middad har vi idag planerat att äta hamburgare, dock hemma i lägenheten så vi varierar lite..  
 


En liten bild som jag tog under eventet om Martin Luther King Jr. 

 

Regnade lite när vi bytte buss på hemvägen..

 


Lite blöta innan lektionen. 
 
 
En blöt jag på busshållplatsen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback