Pluggande

Nu ska jag snart iväg på min engelska lektion som jag har idag.. Till varje lektion får jag sjukt mycket läxor så jag hinner inte med alla på så kort tid så jag sitter alltid i sista sekunden och fixar.. Ska nu gå ner och skriva ut en "summary" på en artikel som läraren vill ha inlämnad idag. Tydligen ville han att vi skulle göra 20 uppgifter i en bok + läsa nått kapitel från en annan bok. Detta fick vi i måndags.. I och med att jag kommer hem så sent på måndagar finns det ingen möjlighet för mig att plugga då så jag har bara en dag (tisdagskvällar dessutom, går i skolan under dagen).. Dum lärare. :C 
Men annars så sitter jag här i soffan, den enda som är uppe och pluggar. Tänkte snart ta och äta lite frukost och fixa mig själv.. hur jag nu ska ha tid med det. 
 
I söndags tog vi oss även till Beverly center för att Amanda skulle köpa en väska till skolan. Ack, så fel man kan ha. Alla köpte grejer som vi inte skulle men det var vi värda efter en regnig och dålig helg. 
 
Bilden nedanför är tagen på min "film 2" lektion, ca 130 elever går den kursen och jag har lite svårt för att räcka upp handen i vanliga fall men nu så är det ju i princip omöjligt :c Annars så är det en intressant kurs. 
 
 
 
 
 
Att besöka skolans toaletter måste man ju också göra. Snuskiga är dom! 
MEN med ett happyface :)))) 
 
Samma dag blev jag stoppad av två random snubbar på campus som sa: " EY you look like.. ehm.. you know.. MARY-JANE!" hahah hoppas han menade nya spiderman :( I samma veva fick jag kommentaren "Are you brittish?" på min accent :3 me likey. 




En klänning jag köpte i söndags på beverly center, lite under 200 kr. Mycket värt enligt mig. 
 
 
Yoghurtland är ett måste efter en shoppingdag. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback