Video effects - editing class & Studys

var det tisdag igen. Helgen har varit väldigt händelserik och jag kanske berättar om den nån annan dag :) Igår var det måndag och som vanligt så blev det en lång dag men vi hade lite tur eftersom jag har en vän i klassen som var snäll och skjutsade hem oss :) Och idag hade jag min videoredigerings kurs som var ovanligt awesome. Det kom dit en snubbe som varit med och redigerat Fast & Furious 4 (och 6) och pratade om effekter och sånt.. SJUKT coolt. Jag blev helt tagen, precis sånt som jag tycker är intressant.  
 
Nu har jag egentligen ganska mycket att plugga på till i morgon och jag måste på något vis kopiera en artikel ur en bok... Och den kopieringsmaskin som finns nere i lobbyn är sämst så får se hur bra det går.. Annars får jag se till att maila läraren eller hitta på något annat..
 
Snart ska väll vi gå och handla lite, tänkte köpa lite fryspizzor och annan frysmat så det går fort med maten idag. Och sen så är jag ju sugen på fryspizza.. hehe..  
 
Bilden nedanför är det vi gjorde senast i vår Drawing klass.. Den ska färgläggas med bläck runt om så det kommer se ganska coolt ut. Lägger ut en till bild när den är klar sen :) 
 
 
 
Och ja... Det där skulle vi rita av. Krävdes mycket tålamod och koncentration. o.O 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback