Konstig måndag..

God dag! 
Det har hänt så fruktansvärt mycket sedan sist.. igen... I måndags kan nog ha varit den konstigaste dagen i mitt liv o.o .. Det hände flera grejer, men det som utmärkte sig var under min håltimma, där jag som vanigt sitter på "min plats" på en bänk i en parkliknande plats i skolan. Så jag sitter där snällt och läser som jag brukar och så kommer det upp en snubbe (asiat, det är dom som är mest på av nån anledning?) och börjar prata med mig. Inget ovanligt tycker jag ju inte längre att det är (det händer hela tiden) Men denna snubbe var girig. Efter en stunds pratande skulle han slå sig ned bredvid mig och prata ännu mer.. (yay) Efter ännu en stunds pratande om precis allting, så kommer det en brud med en kompis som verkar känna den här snubben.. Men hon börjar prata med mig och kör den här: "You want to come with us?" Och påpekar att snubben jag sitter och pratar med är jobbig som fan. Hur som helst, efter mycket om och men så går jag med den här bruden och hennes kompis. 
Vi går bort till en annan del av skolan och de jag går med har gått från att vara 2 st till 3... När vi står en stund så blir de helt plötsligt 5 pers... Och efter ännu en stund så är de 10 pers o.O.. Och alla känner varandra förutom jag så jag fick göra den här: "Wassup... I'm Linda" Så berättar hon att "Yeah, this is Linda, I saved her from a really enoying guy". Hahahha... Det var så sjukt konstigt.. Så jag stod där.. Med +10 pers som alla känt varandra sen high school och var typ en i gänget.. De var "art" människor, så det kan nog förklara lite hur konstiga de var.. Går inte ens att beskriva hur skumma de var.. Är fortfarande i chock.. Som tur var mötte Amanda upp mig för att vi skulle käka middag.. Jag fick henne att också presenter sig för gänget. lol. Pinsamt. OM jag skulle skämmas så kunde hon också få skämmas lite. Hur som helst så tog vi oss därifrån smidigt med "But we're going to eat dinner now before our classes starts" ish... Puuuh. Så var det iaf över! Skönt. 
 
I morgon ska vi på vår drawing klass, visa upp alla våra bilder vi ritat hittills.. Alltså bilderna på oss själva som vi skulle rita (helkropp och porträtt), våra händer som vi ritade första lektionen, sko och frukter som vi ritade senaste lektionen. Såååå det kommer ju bli kul. Vi ska nog sitta ikväll och finslipa på alla bilder och förhoppningsvis slippa skämmas. 
 
Och eftersom jag inte fick nån chans att handla nån bikini förra vecka, så beställde jag en på nätet :3 ... Det fick blir en från Victoria Secret, och den kommer nog nästa vecka nångång.. YAY... Den var även på rea. Så det var bra. 
 
Idag var även jag och Amanda till en svensk affär på pico avn.. Vi åkte dit i hopp om att köpa oboy... den var slut :( så det fick bli lite svartvinbär och hallon saft. OCH jag köpte en mexikansk cola (som har typ samma ingredienser som i sverige) och den var så god.. Guu vad jag saknat cola. Nu vet jag iaf vart jag ska köpa min cola när det börjar krisa :P 
 
 
MMM Kall och allt <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback